MENU SLUITEN


MENU SLUITEN


Wij bellen jou!

Privacy verklaring

Bij The Call Center Company vinden wij jouw privacy erg belangrijk. Daarom houden wij ons aan de geldende privacywetgeving. Dit betekent dat wij vertrouwelijk en zorgvuldig omgaan met de gegevens die wij over jou te weten komen. In deze privacyverklaring leggen wij je uit hoe wij met de persoonsgegevens omgaan die wij van jou krijgen.

 

Welke data slaan wij van jou op?

Op het moment dat jij je bij ons inschrijft via een van onze websites of na toestemming tijdens correspondentie:

  • Voor- en achternaam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Gewenste vakgebied
  • Curriculum vitae (cv)
  • Overige persoonsgegevens die u actief verstrekt bijvoorbeeld in correspondentie en telefonisch

 

Op het moment dat je voor ons gaat werken:

  • Adres en woonplaats
  • Geboortedatum en geboorteplaats
  • Geslacht
  • Nationaliteit
  • Beschikbaarheid en verlof
  • Bankrekeningnummer (IBAN)
  • Referenties en getuigschriften (indien aanwezig en in overleg)
  • Kopie geldig legitimatiebewijs (gedurende beperkte periode)
  • Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) (indien noodzakelijk voor de functie)
  • Burger Service Nummer (BSN)
  • Werkvergunning (indien van toepassing)
  • Overige gegevens die nodig zijn voor onze personeels-, salaris- en verzuimadministratie.

 

Waarom slaan wij deze data van jou van op?

  • Om jou te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
  • Om een werkgever- werknemerrelatie met je te kunnen aangaan
  • Om jouw geschiktheid voor een bepaalde functie of opdracht te kunnen beoordelen
  • Om screenings te kunnen uitvoeren die soms vereist zijn voor een functie.
  • Om een relevante personeels-, financiële-, uren-, verzuim- en salarisadministratie bij te houden.
  • Om onze overige wettelijke verplichtingen te kunnen nakomen.

Hoelang slaan wij deze data van jou op? 

Wij bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. De leidende draad hierin is de wettelijke bewaartermijnen die wij hebben. Kijk hier voor meer informatie over de wettelijke termijnen.

 

Welke cookies gebruiken wij? 

The Call Center Company gebruikt functionele, analytische en tracking cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen in de browser van uw computer, tablet of smartphone. The Call Center Company gebruikt cookies met een puur technische functionaliteit. Deze cookies worden ook gebruikt om de website goed te laten werken en deze te kunnen optimaliseren. Daarnaast plaatsen we cookies die uw surfgedrag bijhouden zodat we op maat gemaakte content kunnen aanbieden. Bij uw eerste bezoek aan onze website hebben wij u al geïnformeerd over deze cookies en toestemming gevraagd voor het plaatsen ervan. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen. Zie voor een toelichting: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/cookies-wat-zijn-het-en-wat-doe-ik-ermee/

 

Welke rechten heb je?

Je hebt het recht om:

  • In te zien welke persoonsgegevens wij precies van jou hebben.
  • De gegevens die wij van jou hebben te wijzigen, als deze bijvoorbeeld onvolledig of onjuist zijn.
  • Verouderde gegevens door ons te laten verwijderen, als wij deze niet verplicht nog langer moeten bewaren.

Om je rechten uit te oefenen kun je contact met ons opnemen via de contactgegevens hieronder.

Contactgegevens

The Call Center Company
Jan Steenlaan 5, 3723 BS Bilthoven
E-mail: solliciteren@berkvacatures.nl
Telefoon: 06 451 33 532

  • Klik hier voor de leukste vacatures!
  • Calista

    Het was voor mij weer een nieuwe uitdaging en ervaring om via een detacheringsbureau bij een bedrijf te solliciteren.

    The Call Center Company had mijn profiel gezien op Linkedin en vervolgens contact opgenomen met mij. Ze vroegen of ik geïnteresseerd was in een sales functie  voor een multinational in Amsterdam. Dit leek mij wel wat! 

    De sollicitatieprocedure bestond uit twee gesprekken. Één was een kennismakingsgesprek, dit gesprek had ik met Miriam van The Call Center Company. Het tweede gesprek was een sollicitatiegesprek bij het bedrijf waar ik onlangs voor ben aangenomen. Voor beide gesprekken was ik wel een beetje zenuwachtig maar dat hoort erbij.

    Wat ik erg fijn vind aan The Call Center Company is dat ze je goed begeleiden tijdens de gehele sollicitatieprocedure.Zo stelde Carolien van The Call Center Company voor om een rollenspel te oefenen als voorbereiding op het sollicitatiegesprek. Ook adviseerde The Call Center Company mijzelf goed voor te bereiden. Dit heb ik dus ook gedaan met als resultaat dat ik aangenomen ben voor de functie inbound binnendienst medewerker. 

    Verder wil ik graag benadrukken dat elke werknemer van the callcentercompany erg hun best doen voor je en eigenlijk altijd bereikbaar zijn wanneer je ze nodig hebt.

    Kortom, ik ben erg blij met alle tijd en moeite die in mij is gestoken en kijk erg uit naar mijn nieuwe baan! 

  • Bekijk alle referenties!